Artúr fogyasztói blogja

A blogról

2021. május 30. 22:14 - Liberális Artúr

Nem is tudom, mikor kezdtem a blogolást... 2006-ban már biztosan volt egy blogszerű valamim a megboldogult Yahoo 360-on, 2010-től pedig voltak blog.hu-s blogjaim - ezek rövid életű, észosztó, élménygyűjtő blogok voltak; talán voltam más platformokon is egy-egy poszt erejéig, de ezekre nem emlékszem. A komolyabb váltást a filmes blogom 2015-ös indulása hozta, hiszen azt kitartóan csinálom azóta is. Ebből a kitartásból merítettem erőt ahhoz, hogy más élményeimet, újonnan megszerzett információimat is rögzítsem. Érdeklődési körök jönnek-mennek, illetve hogy a sok, vegyessalátaszerű élményhalmazból azért ennyi idő után kiemelkednek motívumok. Vontam már össze és szedtem már szét blogjaimat tematizálva. Azt is megtanultam, hogy jobb minden témának külön blogot szentelni.

Eközben némi kerülőúton a filmektől eljutottam a parfümökig, onnan pedig már csak egy lépés a divat világa. A személyiségem is érett egy csöppet, olcsó, eldobható cuccok helyett tartósabbakra kezdtem váltani. Na meg kiválóan lehet kompenzálni az önbizalomhiányt menő holmikkal. Ezek eredménye ez az "új" blog. Bizonyára alakulgat majd a módja menet közben, de a célom az, hogy árucikkekről posztoljak:

  • a történetükről, mert mindig érdekelt a történelem;
  • az első/eredeti/legrégebbi példányáról, mert büdös nagy beképzelt bunkó sznob voltam mindig, aki egyszerre van megáldva kisebbségi és felsőbbrendűségi komplexussal, ebből következően pedig többnek érzem magam Nálad, Kedves Olvasó, hogyha veled ellentétben rajtam fehér Lacoste pólóing van.
  • az ikonikus darabjaikról, mert nem feltétlenül az első a leghíresebb, a Ralph Lauren pólóingek is elég menők;
  • az aktuálisan legjobbnak tartott példányaikról, hiszen a régebbi nem biztos, hogy jobb;
  • a magyar változataikról, mert minek nekünk a batikolt ing, ha viselhetünk kékfestettet is.

Nem burzsujblog lesz, hanem ahogy vennem kell valami újat, utánajárok, legyen az ajtózár vagy törölköző. Kérdezhetitek, hogy ugyan mi érdekes van egy tök hétköznapi tárgyban, mit lehet flancolni egy cipőkanállal, és lehet, hogy igazatok lesz, de nem mindig. Sok tárgyat maguktól értetődőnek veszünk, pedig egészen érdekes dolgokra lehet bukkanni. A parfüm is teljesen véletlenül lett hobbim, ki tudja, mibe fogok még belefutni :)

Ja, és pasi vagyok, úgyhogy ha nem uniszex egy termék, akkor bocsi, női változatra ne számítsatok :(

Szólj hozzá!
Címkék: írás

A bejegyzés trackback címe:

https://arturfogyaszt.blog.hu/api/trackback/id/tr2216577312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása